• Background Image

    Od kogo uczyć się obsługi klienta w social media i zarządzania kryzysami,
    jeśli nie od Moniki Czaplickiej?



    Warszawa

    Termin: 31 stycznia

Monika Czaplicka to specjalista od obsługi klienta i zarządzania kryzysami.

Zdobądź od niej wiedzę na certyfikowanym szkoleniu stacjonarnym.

Większości osób, które zarządzają profilami w social media sen z powiek spędza widmo trudnego klienta, popełnienia błędu, czy rozpoczęcia kryzysu na profilu.

Jak sobie z tym radzić?
Trudne sytuacje będą się zdarzać, ale jeśli jesteś na nie odpowiednio przygotowana/y przejdziesz przez nie gładko i z twarzą.

Dla social media specjalistów, działów obsługi klienta, freelancerów i osób, które na codzień mają kontakt z klientami na portalach społecznościowych przygotowaliśmy certyfikowane szkolenie stacjonarne "Obsługa klienta i zarządzanie kryzysami w social media" prowadzone przez Monikę Czaplicką.

Monika Czaplicka to pierwsza osoba, która przychodzi na myśl, jeśli myślimy o obsłudze klienta w mediach społecznościowych i zarządzania tam kryzysami.

>Dlatego jeśli właśnie z tego tematu chcesz podnieść kompetencje to jest to doskonała możliwość zdobycia od niej wiedzy w tym zakresie.



To właśnie obsługa klienta jest jednym z częstych miejsc styku klienta z Twoją marką.
Niech wypadnie więc dobrze w tym spotkaniu!


Obsługa klienta to świetna szansa na zbudowanie dobrego wizerunku firmy i zapadnięcie w pamięć klientowi (oby dobrze).

Obsługa klienta to także szansa na zwiększenie sprzedaży, o ile oczywiście jest odpowiednio prowadzona. Wpływa bowiem ona na to, czy klienci będą mieli ochotę na ponownie skorzystać z naszych usług lub dokonać zakupu produktów.

Do tego obsługa klienta stanowi pierwszą linię frontu i bywa, że spotyka się z nieprzychylnymi opiniami niezadowolonych klientów, ponieważ media społecznościowe to miejsce gdzie po prostu taką opinię najłatwiej umieścić.

Dlatego właśnie to certyfikowane szkolenie stacjonarne obejmuje: obsługę klienta i zarządzanie kryzysami w social media. Te dwa tematy nieodzownie się ze sobą łączą. I właśnie o tym pomówimy na szkoleniu stacjonarnym: jak prowadzić obsługę klientów, aby zyskiwać zaufanie, dalsze rekomendacje, polecenia oraz jak radzić sobie z trudnymi klientami i kryzysami w social media, jeśli takie się pojawią.



Szkolenie Social Media

Realne korzyści i praktyczne umiejętności.
Przeczytaj, co zyskasz dzięki szkoleniu

Zobacz, jakie tematy zostaną omówione podczas szkolenia stcajonarnego "Obsługa klienta i zarządzanie kryzysami w social media":

  • Jak poradzić sobie z obsługą klienta w mediach społecznościowych?
  • Porozmawiamy o rożnych zachowaniach klientów w social media i jak sobie z nimi radzić.
  • Kiedy warto podjąć dyskusje, kiedy usunąć komentarz, kiedy nie reagować?
  • Poznasz różne schematy i narzędzia potrzebne w pracy w internecie na społecznościach.
  • W jaki sposób zmienić nastawienie klientów do firmy?
  • Jak gasić pożary w social media? Jak zarządzać kryzysami?
  • Pełen program szkolenia stacjonarnego znajdziesz poniżej.


Szkolenie "Obsługa klienta i zarządzanie kryzysami w social media" prowadzone przez Monikę Czaplicką nastawione jest na przekazanie praktycznej wiedzy.

Biorąc udział w szkoleniu zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci poprawić jakośc obsługi klienta, lepiej ją zaprojektować i mierzyć.




SZCZEGÓŁOWY PLAN SZKOLENIA

Czas trwania: od 10:00 do 17:00

Rozpoczęcie o godzinie 10:00

Moduł 1. Typowe sytuacje obsługi klienta.

  • Zachowanie klientów w social media.
  • Na co zwrócić uwagę przy obsłudze klienta?
  • Najczęstsze błędy w obsłudze klienta.

Moduł 2. Czym się różnią hejt, krytyka i trolling?

  • Kiedy warto podjąć dyskusje, kiedy usunąć komentarz, kiedy nie reagować?
  • Jak radzić sobie z trollami w social media?
  • Jak odpowiednio podejść do niezadowolonego klienta?
  • Jak odpowiadać na złe komentarze i opinie?

Moduł 3.Różne rozwiązania obsługi klienta.

  • Jak przygotować dobrą i skuteczną obsługę klienta w social media.
  • Poznasz różne rozwiązania i praktyczne narzędzia do obsługi klientów.
  • Co mierzyć?

Moduł 4. Messenger boty.

  • Jak wykorzystać messenger boty w obsłudze klienta?
  • Dla kogo to dobre rozwiązanie?
  • Jak stworzyć messenger bota?

Moduł 5. Monitorowanie internetu i narzędzia potrzebne w pracy w internecie na społecznościach.

  • Wykorzystaj siłę monitoringu internetu do lepszej obsługi klienta.
  • Jak znajdywać niezadowolonych klientów?
  • Jak gasić pożary w social media i szybko zażegnać kryzys?

Moduł 6. Zasada 8P.

  • Czy trzeba zawsze przepraszać klientów?
  • W jaki sposób zmienić ich nastawienie do firmy?
  • Naucz się zarządzać kryzysami w social mediach.

Moduł 7. Plan antykryzysowy.

  • Przygotowanie przed kryzysem: mapowanie kryzysów.
  • Stwórz plan antykryzysowy.
  • Poznasz wszystkie niezbędne elementy, aby przygotować taki dokument dla swojej firmy.

Moduł 8. Kanalizowanie negatywnych emocji w sieci.

  • Co zrobić, żeby nie rozkręcać awantury?
  • Jak reagować, kiedy szkaluje Cię konkurencja?
  • Kiedy warto milczeć?

Pytania i odpowiedzi

Zakończenie szkolenia o godzinie 17:00

Kto prowadzi szkolenie?

Feature Image
Monika Czaplicka

Posiada wieloletnie doświadczenie w branży social media. Zaczynała od pracy w agencjach interaktywnych, przeszła przez pracę dla klientów. Obecnie prowadzi własną agencję Wobuzz.

Autorka książki "Kryzys w social media". Autorka szkoleń wideo na platformie infolia.pl: Reklama na Facebooku, Social selling. Prelegentka na licznych konferencjach.

Szkoli i edukuje w zakresie komunikacji, obsługi klienta i skutecznych działań w mediach społecznościowych.

Najczęściej zadawane pytania:

Czy otrzymam certyfikat?
  • Tak, szkolenie jest certyfikowane.

  • Na zakończenie szkolenia otrzymasz certyfikat.

Potrzebuję fakturę proforma
  • Jeśli w Twojej firmie wymagane są faktury proforma skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
  • Jeśli potrzebujesz faktury przed dokonaniem płatności - również skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.
Płatności
  • Płatności dokonywane są za pośrednictwem bezpiecznego systemu tpay.com
  • Dzięki temu możesz płacić przelewami i kartami płatniczymi lub za pośrednictwem systemu PayPal.
  • Jeżeli chcesz zapłacić kartą kredytową wybierz opcję PayPal, a następnie opcje "Karta kredytowa".
  • Faktura VAT wystawiana jest po dokonaniu płatności.

Z naszych szkoleń skorzystały największe polskie firmy m.in.:

Dlaczego warto wziąć udział
w tym szkoleniu z social media:

Szkolenie wordpress Ola Gosciniak

  • Zdobywasz umiejętności od praktyka: Monika Czaplicka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych prelegentek z tematyki social media.

  • W trakcie szkolenia poznasz sprawdzone sposoby, narzędzia i techniki, które prowadząca sama stosuje.

  • Otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu i zdobycie nowych umiejętności.

  • Otrzymasz dodatkowe materiały szkoleniowe: dwa szkolenie wideo "Social selling" i "Skuteczne działania na Facebooku i Instagramie" oraz nagrania (tylko audio i prezentacja) ze szkolenia stacjonarnego po to, żeby w dowolnej chwili wrócić do wiedzy przekazanej podczas szkolenia i nie bać się, że czegoś się zapomni lub źle zapamięta.

  • Małe grupy szkoleniowe - do 12 osób.



Co otrzymasz zapisując się na szkolenie?

Szkolenie + certyfikat

Całodniowe szkolenie stacjonarne prowadzone przez jedną z najlepszych prelegentek z branży social media w Polsce + certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia oraz zdobycie nowych umiejętności.

Materiały dodatkowe

Dostęp do dodatkowych materiałów wideo po szkoleniu.

Nagranie ze szkolenia

W trakcie szkolenia nagrywamy to, co mówi oraz co pokazuje na ekranie swojego komputera prowadząca - dzięki temu zawsze możesz wrócić do wiedzy przekazanej podczas szkolenia i nic Ci nie umknie.


Zapisz się na szkolenie


Biorąc udział w szkoleniu otrzymujesz:
  • Udział w szkoleniu stacjonarnym "Obsługa klienta i zarządzanie kryzysami w social media",
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo i zdobyte umiejętności,
  • Dostęp do prezentacji i nagrań ze szkolenia,
  • nielimitowane przerwy kawowe.

  • BONUS 1:
    2-godzinne wideo szkolenie Moniki Czaplickiej "Skuteczne działania na Facebooku i Instagramie" o wartości 89 zł. GRATIS!
    BONUS 2: 5-godzinne wideo szkolenie Moniki Czaplickiej "Social selling" o wartości 179 zł GRATIS!>

    TERMIN I MIEJSCE:
    31.01.2019 r., Warszawa, ul. Chłodna 51 (Golden Floor)

    CENA brutto (z 23% VAT):
        890 zł 




    Posiadasz kod rabatowy? Wpisz go poniżej.